音の始源を求めて

塩谷 宏の仕事

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol.1

HIROSHI SIOTANI works

音の始源を求めて 2

佐藤 茂の仕事
<内幸町の頃>

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol.2

SHIGERU SATO works
<Period at Uchisaiwaicho>

音の始源を求めて 3

佐藤 茂の仕事
<放送センター移転と大阪万博の頃>

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 3

SHIGERU SATO works
<Broadcast center relocation and Osaka Expo period>

音の始源を求めて 4

佐藤 茂の仕事
<制作の多様化とコンピュータ・ミュージック>

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 4

SHIGERU SATO works
<Diversification of production and computer music>

音の始源を求めて 5

小島 努の仕事 I
<万博以後の電子音楽>

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 5

TSUTOMU KOJIMA works 1
<Electronic music after the Expo>

音の始源を求めて 6

西畑、塩谷、高柳の仕事

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 6

NISIHATA, SHIOTANI, TAKAYANAGI work

音の始源を求めて 7

小島 努の仕事 II

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 7

TSUTOMU KOJIMA works 2

音の始源を求めて 8

稲村・徳尾野・佐々木・大津の仕事
<具体音と電子音の融合に伴うNHK電子音楽室のフレキシブルな制作形態の確立>

The Beginnings of
Japanese Electroacoustic
Vol. 8

INAMURA, TOKUONO, SASAKI, OHTSU work
<Establishment of flexible production form for NHK electronic music room due to fusion of concrete sound and electronic sound>